Op welke manieren kan ik producten bij Grubau bestellen? 

Je kan bij Grubau op de volgende manieren een bestelling plaatsen:

  • Via de Online shop

  • Via onze Grubau toonzaal, Hoge Akker 1, Wevelgem

  • Via uw Account Manager

  • Via mail, telefoon, online chat

  • Elektronisch via je eigen inkoopsysteem

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Neen, u kunt als eenmalige gebruiker producten aanschaffen. Dit zowel als bedrijf als particulier. 

Uiteraard kan je je ook als nieuwe klant bij Grubau registreren. Klik hier om je te laten registreren. Na registratie kan je meteen een bestelling plaatsen. Je persoonlijke toegangsgegevens worden naar het opgegeven e-mailadres verzonden.

Bent u uw login kwijt? Klik dan hier om deze gegevens op te vragen via het contactformulier. Je ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantooruren) een e-mail met je inloggegevens.
Bent u uw paswoord kwijt? Dan kan u via deze weg het paswoord opnieuw instellen.

Hoe worden prijzen bepaald?

Prijzen worden bepaald op basis van volume (staffelprijzen - enkel voor ingelogde klanten). Het is immers voor ons als bedrijf gunstiger om grotere eerder dan kleinere verzendingen te maken.

Loyale klanten worden eveneens beloond met lagere prijzen na verloop van tijd. Loyaliteit wordt bepaald door aankoopwaardes, hoe "breed" wordt aangeschaft binnen ons gamma en hoe frequent wordt gekocht. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt een product na aankoop retourneren indien je dit binnen 10 werkdagen na levering bij ons kenbaar maakt. Teruggezonden goederen worden na overleg teruggenomen, mits in oorspronkelijke verpakking, ongebruikt en in goede staat terug door Grubau ontvangen. Voor kleding en schoenen telt dat deze niet gedragen mogen zijn en dat alle labels nog aan het artikel zitten. 
Volgende producten zijn uitgesloten van ruil of retourname: artikelen die niet in het reguliere Grubau assortiment zitten en op aanvraag besteld zijn.